FANDOM

Joz.jpg

Spojrzałeś na obrazek? Masz warna.

Jozowi powinni odebrać moda

Adecristo o Jozie

O, Joz przyszedł, będzie pogrom.

Ankietowany z Familiady o Jozie

Wasza rozszerzona opinia nikogo nie obchodzi.

Joz majaczący po wstawieniu zbyt wielu warnów.
Rafaello.

Olvr, być może o Jozie

Joz - Moderator PBP, niezbyt dobry, rzekłoby się nawet, że aż kiepski, żeby nie powiedzieć 'nienajlepszy'. Ma prawdopodobnie najwyższą ilość postów na forum, niemal czterokrotnie przebijając admina, M-Rexa. Przyczyna wielu kontrowersji i jednego Soboru Watykańskiego, na którym ustalono jedynie to, że bagietka jest robiona z mąki, a nie ziemniaków.

Wiek Joza Edytuj

Jedna z niewielu zagadek Pivot Boo PL, a także Wielkich Zagadek XXI wieku, niewyjaśniona do tej pory.

  • Rok temu Joz napisał, że ma 13 lat, czyli dziś ~14 lat
  • Po rozpoczęciu afery Jozowowiekowej, zmienił w poście, że ma 15 lat, czyli dziś 16.
  • Jego głos przez Skype brzmi, jakby miał lat 12.
  • Jego styl pisania wygląda na lat conajmniej 20
  • Jego celność i sposobność do dawania warnów na forum figuruje w okolicach lat -12.

Obliczmy.

14+16+12+20-12=50

50:5=10
Ale to jednak trochę dziwne.

Skille Joza Edytuj

Joz, będąc modem PBP, otrzymał od admina zestaw skilli do tępienia nubów i postów bardziej zajebistych od niego. Oto one:

  • Stupidity Cartographing - wyszukiwanie debilnych postów.
  • Flame - Prosty skill polegający na psychicznym zniszczeniu forumowicza, by dał sobie spokój.
  • UberFlame - Udoskonalona wersja, niemal zmusza do opuszczenia forum lub pocięcia się. Zależy od zdrowia psychicznego ofiary.
  • Light Warn - ostrzeżenie słowne, zmusza delikwenta do refleksji nad swoim życiem i czy powinien zacząć nosić kalesony.
  • Heavy Warn - realne ostrzeżenie na forum, ale oprócz skutków rodem z Light Warna, Heavy Warn dodaje jeszcze +10 postów w temacie "Skargi na moderatora" z nickiem tego, kto go wystawił.
  • Ban - skill Elitarny, zamyka jadaczkę spamerowi/pokemonowi/ludkowi fajniejszemu niż on na czas niekiedy nieokreślony. Ba, jest 20% szansa na całkowitą banicję ze Świata Doczesnego, tj. forum.

Ciekawostki Edytuj

  • Joz żywi się energią wysysaną z Noobów. Codziennie ich rzesze same dostarczają mu pożywienia.
  • Podobno w przypadku wytępienia wszystkich noobów odgryza głowy dziewicom uzupełniając tym samym cenne składniki mineralne.
  • Joz ma największą ilość postów na forum. Niektórzy mówią, że posiada ranczo Chińczyków z Chin, którzy nocami w jego imieniu piszą puste posty w "Koszu".[potrzebne źródło]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki