FANDOM

Adecristo = Awesomeness + Space Marine

Deavill o Adecristo

Veni Vidi Adecristo - Przybyłem, zobaczyłem, jestem zajebisty

Tojo cytujący grającego w RTSa Adecristo

Desu

Adecristo o sobie

Ty to zajebiście rysujesz, prawdziwy z ciebie pro

Thomas Kirchner do Adecristo

Tobą to palec Boży chyba kieruje

Brellain do Adecristo

SM + zajebistość + buntownik = CSM = Adecristo

Ablood o Adecristo

Adecristo - Prawdopodobnie najbardziej zajebista istota w układzie słonecznym, albo i jeszcze dalej; Jest połączeniem Kosmicznych Marines, Leonarda da Vinci i zajebistości. Niektórzy twierdzą, że jest Awesome Face'm w pancerzu Kosmicznych Marines. Jako jedyna osoba na świecie zyskuje +10 do skilla w rysowaniu z każdym narysowanym rysunkiem, a nie +0.1 jak inni ludzie; samo to, czy jest człowiekiem, nie jest pewne - prawdopodobnie taka dawka zajebistości jaką ocieka Adecristo byłaby dla człowieka zabójcza.

Strategie Edytuj

Adecristo jest mistrzem strategii. Umie przełamać każdą obronę, nie licząc Niezniszczalnych Formacji Brellaina, mając do dyspozycji jedynie ledwo żywe SCV. Przez swoje nadzwyczajne zdolności często jest oskarżany o cheaty, haxy i bycie zbyt zajebistym. Grając w drużynie z Hunterem lub Brellainem okazuje się być machiną zniszczenia, gdyż potrafi połączyć swoją strategię "uberpwn" z Hunterowym "Eco-Tech-Rush-Turtle-Ownage" lub Niezniszczalnymi Formacjami Brellaina, tworząc odpowiednio "uberpwn-ownage" lub "Niezniszczalny Uberpwn". Razem z Wojbikiem tworzy w grze Battle for Wesnoth "Undead rage mode", czyli zmiatanie wszystkiego co stanie na drodze Nieumarłym Wojbika lub Orkom (lub Elfom) Adecristo.

Znany jest z rozgromienia w grze w Warcrafta 2, razem z Hunterem, ich dwóch oponentów - wykorzystując do tego 2 piechurów i kilku budowniczych słabszych niż SCV. Świetnie zapobiega takim taktykom, jak zabudowywanie go nie-atakującymi wieżami przez przeciwnika, co udowodnił w grze przeciwko niejakiemu Zavebe.W Warcrafta 2 póki co największy opór(a nawet zdarzał się zwycięski) stawiał Wojbik, robiąc Ogre-Tower-Lol-Faceroll-Spama w swojej bazie, który powodował lagspike'a a następnie salwę z Cannon Tower'ów.

Kosmiczni Marines Edytuj

Są podejrzenia, iż Adecristo jest członkiem najbardziej zajebistego wojska w historii - Kosmicznych Marines. Przypuszczalnie jest jednym z Czarnych Templariuszy lub Szarych Rycerzy; Przynależność do jednego z tych zakonów wyjaśniałaby jego niesamowitą Zajebistość. Potrafi także świetnie nimi dowodzić w grze Warhammer 40.000: Dawn of War, w której jak dotąd nie został pokonany przez żadną znaną mu osobę; wyjątkiem jest sytuacja patowa podczas rozgrywki na Wyłomie, gdy grał razem z Hunterem przeciw Desterowi i Canibalowi. Obie strony zbudowały taką obronę, że nawet bez wojsk były w stanie obronić się przed pełnym najazdem przeciwnej strony, i mecz rozstrzygnięto remisem za zgodą obu stron. Od tamtej pory Wyłom jest uważany za najbardziej idiotyczną mapę ze wszystkich w jakiejkolwiek grze, nie licząc "map" z "gry" Action 52 - podczas tworzenia których nawet ich autorzy nie wierzyli, że ktoś będzie chciał w to grać, i nie dali możliwości przejścia tych map ustawiając zbyt wysokie przeszkody, których najzwyczajniej w świecie nie da się przeskoczyć.

Wiek Edytuj

Wiek Adecristo nie jest tajemnicą - urodzony w sierpniu '93, więc w tej chwili ma 16 / 17 lat. Pod tym względem jest przeciwieństwem Joza, którego wiek jest jedną z Wielkich Zagadek XXI wieku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki